Wednesday, March 26, 2014

Precious



Awak tau saya sayang iphone saya...
Sangat sangat sayang...
Saya belikan iphone saya bumper... cover...
Saya pasangkan screen protector depan n belakang
Tapi masih tetap bercover...
Sebab tak nak bercalar....
Iphone saya sentiasa melekat kat tangan....
Macam saya dilahirkan dengan iphone tu melekat kat tangan
Kalau tertinggal iphone masa kerja atau bila2..
Rasa macam tak lengkap je hidup saya...
Rasa panic sangat bila raba kocek seluar tak rasa iphone saya...
Cepat2 cari... selagi tak jumpa... tak berhenti cari...
Bila jumpa boleh hela nafas lega...
Kalau tidak mcm tak boleh bernafas je...
anxiety attack pun boleh hokay

kesimpulannya...

saya sayang awak macam iphone saya... capishe????


0 comments:

Post a Comment